Центр обслуговування клієнтів щоденно опрацьовує близько 500 звернень клієнтів Житомирської філії «Газмережі»
З 1 вересня 2023 року у Житомирській області розподіл газу здійснює Житомирська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Усі питання щодо розподілу газу клієнти компанії можуть вирішити у Центрах обслуговування клієнтів. Наразі у області працює 17 таких центрів.
У менеджерів компанії можна отримати консультацію щодо розрахунків за послугу розподілу газу, реєстрації в онлайн-сервісах, приєднання до системи газопостачання, розробки проектної та технічної документації, реконструкції систем газопостачання, технічного обслуговування будинкових газових мереж та приладів.
«Щодня наші менеджери обробляють понад 120 дзвінків та надають близько 300-400 персональних консультацій. Найчастіше споживачі звертаються з проханням роз’яснення інформації по стану особового рахунку, - розповідає начальник Центру обслуговування клієнтів Інна Калініна й додає,- щиро раді допомогти кожному з питань саме розподілу (доставки) газу, та все ж просимо клієнтів звернути увагу на можливість вирішити низку питань онлайн».
У компанії нагадують, що Центри обслуговування клієнтів працюють у будні з 8:00 до 17:00 години без обідньої перерви. Субота, неділя – вихідні, зачиняються центри виключно на час повітряної тривоги.
Також комфортно та швидко можна дистанційно передати показання лічильника, перевірити власний особовий рахунок та здійснити оплату за послуги розподілу природного газу клієнта. Усе це споживачі можуть зробити самостійно за допомогою особистого кабінету my.grmu.com.ua . Для реєстрації на онлайн платформі потрібна електронна адреса та номер особового рахунку, який починається з 0400.
Також для клієнтів Житомирської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» працює кол-центр: 066-300-2-888; 098-300-2-888; 093-300-2-888. А користувачі соціальних мереж можуть звернутися на офіційну сторінку компанії у facebook.