До уваги платників податків

  • 469

Фото без опису

Бажаєте стати «спрощенцем» з ІІІ кварталу –

подайте заяву не пізніше 15 червня 2021 року

Бердичівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області нагадує, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву.

Заяву можна подати особисто, надіслати поштою з повідомленням про вручення або засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Зареєстровані ФОП, які до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для І або ІІ групи, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація.

Новостворені суб’єкти господарювання, які протягом 10 днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ групи без ПДВ, вважаються платниками єдиного податку з дня їх державної реєстрації.

Підприємці, які є платниками інших податків і зборів, можуть прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує переходу, ним дотримано вимоги, встановлені п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). До заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділу ХІV ПКУ.

Отже, для переходу на спрощену систему оподаткування з ІІІ кварталу 2021 року платникам необхідно подати заяву не пізніше 15 червня.

 

Витрати, які мають право врахувати нотаріуси

при визначені сукупного чистого доходу

Бердичівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області інформує, що при визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в Узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24.12.2012 № 1185 та в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів України від 30.12.2013 № 884.

До витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені, зокрема:

- оренда робочого місця нотаріуса, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду осіб з інвалідністю;

- страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;

- технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування.

 

Переваги використання програмних РРО

Бердичівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області інформує, що серед переваг використання програмних РРО над традиційними РРО основними є такі:

- онлайн реєстрація;

- онлайн передача (отримання) даних до (від) фіскального серверу контролюючого органу;

- автоматичне створення Z-звіту засобами фіскального серверу або засобами програмного РРО;

- передача даних до ДПС без залучення інформаційних еквайєрів;

- робота в режимі offline (до 36 годин разово та не більше 168 годин протягом календарного місяця), дані про здійснені розрахункові операції надсилають до податкової після завершення режиму offline.

Звертаємо увагу, щоб використовувати програмний РРО суб’єктам господарювання необхідно отримати електронний підпис, встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності, це може бути комп’ютер, смартфон чи планшет. Наступний крок – реєстрація каси та касирів, введення товарів в ПРРО. Після цього вже можна реєструвати розрахункові операції та відправляти електронні чеки.

  Бердичівська ДПІ  ГУ ДПС у Житомирській області