Актуально про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг

  • 231

Фото без опису

З 16 лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери  (ЄІССС) було впроваджено розділ про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі - Реєстр.  

Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг – це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, використання, знеособлення і знищення даних про надавачів та отримувачів соціальних послуг, визначених законодавством.

Реєстр впроваджується Міністерством соціальної політики України разом з ДП “Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики” за фінансової підтримки Всесвітньої продовольчої програми ООН.

Мінсоцполітики проведено навчання щодо роботи з новою підсистемою “Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг”, що є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Навчання пройшли понад 500 представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з різних регіонів України.

Реєстр забезпечує механізм прозорості ринку надавачів соціальних послуг. Завдяки його функціонуванню держава та органи соціального захисту населення матимуть доступ до інформації про всіх надавачів соціальних послуг. Надалі інформація з Реєстру може використовуватися як для здійснення контролю за надавачами соціальних послуг, так і за якістю наданих ними послуг. Також Реєстр дозволить спростити процедури реєстрації надавачів та процеси отримання соціальних послуг громадянами.

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту, за бажанням подають:

  • копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
  • копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
  • копії посадових інструкцій працівників;
  • копії особистих медичних книжок працівників;
  • довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
  • висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою  статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

Прийом документів на території Швайківської  громади здійснюється за адресою: Житомирська область, Бердичівський район,с. Швайківка, вул. Осівка, 1А, працівниками Відділу з питань соціального захисту населення Швайківської сільської  ради.
Інформацію про користування Реєстром ви можете знайти на сайті Мінсоцполітики за посиланням: 
https://www.msp.gov.ua/content/reestr-nadavachiv-socialnih-poslug.html.