У Швайківській громаді проведено моніторинг якості соціальних послуг
Соціальна сфера, як завжди різноманітна та багатогранна. Робота у даному напрямку проводиться постійна та систематична, адже діяльність спрямована на людей, підтримку незахищених та вразливих верств населення.
З 26 червня по 28 липня проводився моніторинг якості надання соціальних послуг, який був направлений на вивчення та аналіз звернень отримувачів соціальних послуг, проведення опитування, анкетування, спостереження за процесом їх надання. Важливий момент – проведення бесід з жителями громади, які перебувають на обслуговуванні в Комунальній установі «Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)».
Для голови Швайківської громади Габріела Мкртчяна та директора комунальної установи Ірини Прокопенкової важливо володіти об'єктивною інформацією та реальним станом справ у даній сфері. Соціальні послуги повинні відповідати вимогам Державних стандартів та індивідуальним потребам отримувачів.
Оцінка якості соціальних послуг проводилась за наступними параметрами: адресність та індивідуальний підхід, результативність та своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної допомоги та професійність.
Загалом, опитуванням було охоплено 47 осіб, які перебувають на обслуговуванні в КУ «Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)». Послуги, які надає установа, відповідають встановленому рівню – «добре».