A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Швайківська громада
Житомирська область, Бердичівський район

Оголошення про конкурс заняття вакантних посад головного спеціаліста відділу з питань економічного розвитку, екології та залучення інвестицій апарату та головного спеціаліста відділу фінансів Швайківської сільської ради Бердичівського району Житомир

Дата: 01.06.2021 16:00
Кількість переглядів: 53

Оголошення про конкурс заняття вакантних посад головного спеціаліста відділу з питань економічного розвитку, екології та залучення інвестицій апарату  та головного спеціаліста відділу фінансів Швайківської сільської ради Бердичівського району Житомирської області:

             
Кваліфікаційні вимоги до посад:

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.

Без вимог до стажу роботи

Основні функціональні обов’язки головного спеціаліста відділу з питань економічного розвитку, екології та залучення інвестицій апарату Швайківської сільської ради Бердичівського району Житомирської області:

1. Контроль за станом благоустрою та дотриманням Правил благоустрою території сіл Берізки, Демчин, Катеринівка, Малосілка, Мирославка, Райки, Слободище, Швайківка.

3. Здійснюють складання протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою Швайківської сільської територіальної громади.

4. Проводить рейди та перевірки.

5. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою Швайківської сільської територіальної громади.

6. Виконує інші обов’язки відповідно до законодавства.

Основні функціональні обов’язки головного спеціаліста відділу фінансів Швайківської сільської ради Бердичівського району Житомирської області:

  1. Організовує роботу, пов’язану зі складанням прогнозу та проєкту дохідної частини сільського бюджету, забезпечує формування прогнозу та проєкту дохідної частини сільського бюджету, складання відповідної пояснювальної записки і передає їх для узагальнення відповідальному за зведення працівнику.
  2. Бере участь у складанні тимчасового розпису сільського бюджету та розпису сільського бюджету в частині доходів, внесенні в установленому порядку змін до розпису сільського бюджету.
  3. Здійснює моніторинг надходжень доходів у розрізі податків, зборів та платежів до сільського бюджету спільно з органами, що контролюють справляння надходжень до бюджету, територіальними органами Державної казначейської служби.
  4. Визначає обсяг доходів, додатково одержаних у процесі виконання сільського бюджету, і, спільно з іншими відповідальними працівниками, готує пропозиції та необхідні матеріали щодо їх використання.
  5. Щомісяця здійснює розрахунки очікуваних надходжень до сільського бюджету.
  6. Проводить аналіз заборгованості по податках, які надходять до сільського бюджету, та вносить пропозицій по її зниженню.
  7. Готує матеріали для інформування сільського голови про хід виконання дохідної частини бюджету.
  8. Здійснює контрольні функції щодо:

- обліку трансфертів, отриманих сільським бюджетом з інших місцевих бюджетів та наданих з сільського бюджету іншим місцевим бюджетам;

- дотримання у відділі вимог бюджетного законодавства, законів, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, рішень сільської ради, розпоряджень голови сільської ради, прийнятими у межах їх компетенції, наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України з питань складання та виконання бюджету;

- супроводу документів, які готуються відділом та надаються в інші інстанції.

  1. Здійснює бухгалтерський облік у  відділі фінансів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

10. Виконує інші обов’язки відповідно до законодавства.

 

Умови оплати праці:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. Детально з умовами конкурсу можна ознайомитись за адресою: м. Бердичів, пл. Соборна, 23 каб. № 16 тел.4-02-03.

 

Розпорядження про оголошення конкурсу

 

Додаток 1 до розпорядження сільського голови

 

Додаток 2 до розпорядження сільського голови

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь